Můj účet
Přihlášení
Menu

Finalisti #vyzvajdudosebe Záchvatovité přejídání, úraz zad či maminka s předčasně narozenou holčičkou. Nic je nezastaví!

Celý měsíc jste měli na to postovat a sdílet vaší cestu zdravého životního stylu v rámci naší únorové výzvy o 15 000 Kč. Pod hashtagem #vyzvajdudosebe se kupilo stovky příspěvků z fitka, venkovních aktivit, receptů, natočených workoutů a mnoho dalšího.

Byli bychom nejradši, kdyby mohl vyhrát každý, ale to bohužel nejde. My jsme tedy vybrali devět hlavních finalistů a na vás bude vybrat ty hlavní tři.

Pojďme tedy mrknout na ty šťastlivce. Nutno ještě podotknout, že finalisti nejsou nijak seřazení, prostě jen nám poslali info o sobě, tak je tady máme. Hlasovat pro ně můžete na našem instagramu

@Lilbrunettegirl

Moje cesta k fitness začala na střední škole. V tu dobu jsem byla podvyživená a měla jsem dost špatný "vztah" k jídlu. Prošla jsem si mnoha dietami a cvičebními plány, dokonce jsem se zúčastnila soutěže v bikini fitness (kde jsem vyhrála druhé místo). Než jsem si uvědomila, že klíč k tomu být opravdu zdravá a fit je v MODERACI ne v omezování. A teď se tuhle myšlenku snažím sdílet s ostatními.


@gabusse_h

Jmenuji se Gabča, již od mala jsem byla aktivní. Svoji lásku ke sportu jsem nejprve objevila u koní, kterým se momentálně věnuji nějakých 10 let. Vždy jsem byla plná ambicí a cílů. Začala jsem závodit a snila o vyšších soutěžích. Bohužel od nevydařených závodech v květnu 2019 a celkově neúspěšné sezóně 2019 jsem se zasekla se svým koněm na místě a nastal čas ho prodat, aby posunul někoho dalšího a dělal mu radost. Nyní dojíždím k Benešovu do drezurní stáje k panu Minaříkovi, kde společně odbouráváme mé staré zlozvyky a posouvá mě dál. Nepřestanu doufat, že bych se ke skákání neměla vrátit, ale to je celé na delší příběh. Mám ráda procházky a hodně mě baví tanec, teď jsem se vrátila po třech letech k Zumbě a dělá mi to radost.

Co se týká Fitness a Crossfitu?

Na crossfit jsem si přišla díky mé první trenérce Rie Hrušovské, která se tomuto sportu věnuje, a mě zaujal. Je to dřina, není to sport pro princezny. Roztržené ruce, modřiny, víte jak. Všeobecně pocity po každém workoutu jsou k nezaplacení. Pro rodinu jsem cvok, ale opravdu mám ráda ten pocit, kdy lehnu zpocená na zem a nabírám dech s vědomím, že to mám za sebou a že jsem to zvládla. Věnuji se mu aspoň jednou týdně, když se časově podaří, tak i dvakrát.

Ve fitness jedu od 16ti let. Vyhledala si trenéry a z vesela začala tuto cestu. Jsou to tři roky, za které se měnili jak trenéři, tak i moje přístupy ke cvičení i ke stravě. A někdy ty přístupy byly velmi špatně vzaté do hlavy. Zároveň jsem od určitého roku začala trpět záchvatovým přejídáním, včetně nuceného zvracení, až do nedávná. 

Nikdy to nebylo nějak na mě znát, pohybu jsem měla hodně a jídlo si hlídala. Jakmile jsem přestala aktivně denně jezdit na koních, a omezil se mi dost pohyb, začalo to být znát. Zároveň přišlo mnoho stresových situací, až jsem byla na vyšetření v nemocnici. Do toho bolesti beder, už jsem nezvedala nové maximálky, tréninky nebyly takové, ztratila jsem chuť. 

A nyní? Ano, nevypadám tak, jako před dvěma lety, nemám vyrýsovanější břicho nebo ruce. Vše se na člověku podepíše. Teď je hlavní dát hlavu do pohody, zvolnit, nastavit si nějaký plán, a nezbláznit se z toho, a hlavně to nevzdávat! Mohou to být maličkosti, které nás však nesmí rozhodit, ať si každý říká co chce! Hlavní je, jak se cítíme my! Nyní hledám rovnováhu mezi vším. Brát to pro radost, ne jako povinnost. 

Z jisté části začínám od znovu, ale jinak a s trpělivostí. Protože vše je jen o hlavě a jak si to my nastavíme.


@dlabajovaz

Jmenuji se Zdeňka Dlabajová a je mi 22 let. Jsem studentkou univerzity v Pardubicích, obor Dopravní management, marketing a logistika, který mě moc baví. Dříve jsem roky hrála závodně házenou za Zlín a po pauze za Otrokovice. Za Zlín jsme se v roce 2013 staly mistryně ČR v kategorii starší žákyně, tehdy odpoledne ve všední dny patřily tréninkům a víkendy zase zápasům a turnajům, ale stálo to za to!

K fitku a pravidelnému cvičení jsem se dostala před rokem a půl, když jsem se seznámila se svým současným přítelem, který mě dokopal k tomu se nebát jít cvičit mezi lidi a stále mě v pohybu podporuje, za což mu velmi děkuji. Po tom co jsem skončila s házenou, tak jakékoliv snahy o nějaký pravidelný pohyb byly jen neúspěšné pokusy, které mi vždy vydržely maximálně měsíc. Makat na sobě a hýbat se se mě nyní drží stále, baví mě a nedokážu si život bez pohybu představit. Další aktivity, které provozuji je jízda na kole, lyžování, výlety a procházky, dříve lekce kruhových tréninků a nyní jóga, které navštěvuji v rámci školy.

Před několika měsíci jsem si nechala sestavit jídelníček a více se zajímat o to co jím, od té doby už nebývám vůbec unavená a mám i mnohem více energie. Samozřejmě občas jsou v jídelníčku i nějaké ty „prasárničky“, ale i to musí být. A nakonec: není důležitý mít sixpack, ale cítit se dobře!


@mama_male_elen

Jsem maminka předčasně narozené holčičky. Po porodu jsem se soustředila spíše na dceru ale když jsem věděla, že její zdravotní stav je už v pořádku, tak mi došlo že se svou postavou spokojená absolutně nejsem. V těhotenství jsem nabrala 10 kg a pouze 1 kg jsem nechala v porodnici. Takže můj úkol byl shodit 9 kg, abych se dostala na svou původní váhu. Makat jsem na sobě začla až po osmi měsících od porodu. Začala jsem cvičit podle videí na internetu a postupem času jsem si koupila osu s kotouči, činky a odporové gumy. Chytlo mě to natolik, že v této chvíli je to už rok, co na sobě makám. Je fakt, že jsem spíše takový fitnessák amatér. Fitko nenavštěvuji, jelikož si to z časových důvodů nemohu moc dovolit. Jsem maminka na mateřské, která chce vypadat ještě lépe, než před dítětem. Jsem dost aktivní člověk i když jiný sport nedělám. Miluju dlouhé procházky s kočárkem a můj život se točí kolem dcery, domácnosti a cvičení doma. Cvičím hlavně kvůli sobě, protože se chci cítit dobře. Ale také bych ráda podpořila ostatní maminky, které se svou postavou po porodu spokojené nejsou a které mají snahu to změnit! Člověk nemusí chodit do fitka nebo utrácet plno peněz za výživové poradny. Stačí být aktivní člověk, nebýt líný, nevymlouvat se, upravit si jídelníček a změny se dostaví. Je dobré na sebe nepospíchat a nechtít vše hned během jednoho týdne. Ono všechno jde, ale zásadní je to, když člověk chce!


@kaculekostejnova

Jmenuji se Káča a narodila jsem se před 19 lety, tedy stále studuji, konkrétně učitelství matematiky na pedagogické fakultě UK. V budoucnu mám takové vize jako učit a k tomu být fit trenérka. Sportu se věnuji již od doby nástupu do mateřské školy, začínala jsem v sokolovně, kde jsem se učila kotrmelce, stoj na rukou a takové ty základní gymnastické prvky. Dále jsem poprvé v 6 letech držela tenisovou raketu, o pár měsíců později se ze mě stal malý "hasič". Ovšem cvičení, konkrétně posilování, běh, strečink a věci s tím spojené jsem aktivně začala zkoušet až v 15 letech. Přišlo to samo, stejně jako puberta a porovnávání se s vyššími a hubenějšími kamarádkami. První 3 roky to bylo jen domácí cvičení s malými váhami a běhání, které ke svalů skutečně moc nevedlo (ale já jsem si stejně myslela, jak moc nakorbená jsem). Později jsem se začala věnovat i fitness, spoustu věcí jsem se naučila sama, podle videí a návodů a s některými mi pomohla trenérka. Nyní cvičím pravidelně 1-2x týdně v posilovně, doma 2-3x týdně. V posilovně se zaměřuji pouze na spodní partii to ostatní cvičím doma v malé rodinné posilovně a snažím se pravidelně běhat.

Mezi mé další koníčky a záliby patří samozřejmě vyvážený jídelníček, moc mě baví příprava jídel a zdravé pečení, miluji jógu, plavání, čtení knih, vzdělávání se, samozřejmě matematiku, tenis a běžky. Mohla bych toho vymyslet mnohem více, ale už teď je tohle okénko o mně dostatečně dlouhé.

Z tohoto povídání vyplývá, že mou oblíbenou aktivitou je skutečně fitness i když samotné rozhodnutí nebylo úplně jednoduché, protože všechny sporty jsou pro mě s fitness velmi blízce spojeny. V budoucnu bych se ráda ve fitness vzdělávala i nadále, zkusila crossfit a obecně rozvíjela své schopnosti a vědomosti. Skutečně doufám, že si jednou splním svůj sen a stanu se fitness trenérku.

Na závěr bych poděkovala Vám všem, kteří jste to dočetli až do konce a ještě o kousek víc všem, kteří pro mě hlasujete!


 @romanhurnik

Ahoj jmenuji se Roman je mi 25 let. Jako malý na základce, jsem vyzkoušel poměrně dost sportu, u kterých jsem vydržel vždy jen krátký čas, protože mě to přestalo bavit. Dneska můžu říct, že to byla převážně lenost obětovat tomu volný čas. Radši jsem byl venku s partou kamarádů a zabíjel čas v parku. Pokračovalo to a stal se z toho takový “stereotyp”, kde jsem si toho začal všímat i já sám a řekl jsem si ze to takhle nechci.

Střední školu jsem úspěšně dokončil našel přítelkyni, přestěhoval se do bytu a nastoupil do práce. Hodně dlouhou dobu jsem přemýšlel s jakým sport začít. Když dneska otevřete jakoukoliv sociální síť všude vidíte nějakého “fitnessáka”, který pracuje na své postavě. Řekl jsem si, že když můžou oni proč ne já. Prvních pár tréninku jsem měl osobního trenéra, který mi vlastně vysvětlil co a jak se používá, správnou stabilitu držení těla. Chtěl jsem to vzdát, protože je po tréninku nemohl ani pořádně sedět, ale už jsem měl zaplaceny členství na celý měsíc, což bylo pro mě zlomový, tak jsem si řekl, že to dám a každý dnem vstával v 5 hodin a na trénink se těšil víc a víc.

První výsledky mě hodně „nakopli“ hodně jsem zhubnul, což jsem potřeboval a začínal jsem nabírat svalovou hmotu. Začal jsem řešit stravu, se kterou mi hodně pomohla přítelkyně.  Pomalu jsem zařazoval základní suplementaci, 4x týdně jezdil do fitka sledoval progres a stával se z toho můj životní styl.

Po necelých třech letech cvičení jsem měl v práci úraz, kdy jsem si vyhřezl jsem si dvě plotýnky v bederní páteři. Myslel jsem, že je se cvičením konec. Po nekonečném měsíci a půl plných rehabilitací jsem se vrátil zpět do režimu. Návrat byl těžký. Váhy, které jsem zvedal před úrazem na ty jsem mohl zapomenout, neměl jsem tolik síly, ale věděl jsem a byl jsem na 100% rozhodnutý, že chci pokračovat. Po čase jsem byl zase zpět na své vlně a začal se posouvat dál. Dneska cvičení beru jako součást života a když mi to náhodou něco překazí jdu si aspoň zaběhat. Je to pro mě taková dá se říct “droga” beru to tak, že dělám něco pro sebe své tělo a zdraví.


 @muj_fit_svet

K pravidelnému cvičení mě dovedl Instagram ostatních fitnessek. Po VŠ jsem hodně pracovala na své kariéře. No a před 30tkou jsem cítila, jak moje tělo chátrá. Od té doby cvičím každé ráno před prací už víc jak 2 roky. Začalo to 30 min ranním během, ale po roce jsem si uvědomila, že mi běh postavu nezpevní. Proto jsem začala s domácím posilováním, dokonce jsem si koupila eliptický trenažér, na kterém současně spaluji a poslouchám HR podcasty. Od té doby co cvičím, nebojím se mluvit na konferenci před 300 lidmi a podělit se o své HR zkušenosti. Vím, že když si zvládnu ráno zacvičit, zvládnu všechno. Být jenom fit nebo chytrá mi nestačí, chci obojí. Já už vím, že #ranodeladen a připomínám to svým followerům každý den.


 @my.fitversion

Ke své cestě za zdravým životním stylem jsem se dostala před rokem. Už jsem se nechtěla dívat na tu svoji "měkkou postavu". Nebyla jsem tlustá, ale moje tělo nemělo žádný tvar. Rozhodla jsem se to změnit. Cvičím 4x-5x týdně a to pouze doma. Posiluji s vlastní váhou nebo lehčími činkami. Do svého tréninkového plánu ale i ráda zařadím HIIT, při kterém se pořádně zničím. Jinak ráda jezdím na kole, na in-linech a peču dobroty ve zdravějších verzích.


 @ann_tusova

Mým začátkem nebylo novoroční předsevzetí, nebylo to od 1. ani od pondělí. Bylo to 9. ledna ve čtvrtek, kdy jsem se rozhodla změnit svůj životní styl. Nastavení vyvážené stravy a přidání pohybu bylo základem, kterého se držím a budu držet i nadále. První dny jsem přemlouvala sama sebe, abych se vůbec odhodlala jít cvičit. Necítila jsem se dobře, styděla se a měla strach. V následujících týdnech se to úplně otočilo. Na každou další návštěvu fitness se těším víc a víc. Ne nadarmo se říká, že pohyb léčí. Pohyb léčí zničenou duši. Pohyb mi pomáhá na cestě k získání mého opravdového já. Výzva pro mě byla nakopnutím, které jsem potřebovala. Nakopnutím, které mě motivovalo nepřestat a být den ode dne lepší. Mým cílem není váha, ani velikost oblečení. Mým cílem je mít ráda sebe sama, cítit se skvěle a pomoci těm, kteří se cítí tak, jako se já cítila na začátku. 

Mohlo by vás zajímat: 

TLAKOVÝ DEN | Trénink pro holky. Ramena, prsa a triceps. Série a opakování.

Chcete pomoci sestavit tréninkový plán? My pro vás máme jeden připravený. Je pro všechny holky, které už trochu ve fitku ví, jak uchopit činku a cvičení na strojích jim není cizí. 

Rychlá příprava jídla do krabiček na celý den. Uvařeno do 30 minut.

Konec výmluvám! Fitness menu s 5 jídly máte hotové za 22 minut. Magda si pro vás připravila super rychlé recepty i spoustu vychytávek.

Sleduj nás i na sociálních sítích:

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *