Můj účet
Přihlášení
Menu

Vzorový jídelníček do krabičky 1985 Kcal

Fitness recepty

Zařazujete do svého jídelníčku quinou? Pokud ne, tak máte příležitost, protože je součástí tohoto ukázkového jídelníčku. Přezdívá se jí super potravina a já si myslím, že právem. Na to, že se jedná o rostlinnou plodinu, tak obsahuje velké množství bílkovin a mikronutrientů. Navíc má příjemnou chuť, jen je ji potřeba před vařením propláchnout horkou vodou.

Dnešní menu na den má 1985 kcal, 155 g bílkovin, 169 sacharidů a 76 g tuků. 

Snídaně: Vaječná omeleta se sýrem

1 porce obsahuje 520 Kcal, Sacharidy 27 g, Bílkoviny 36 g, Tuky 30 g

Vajíčka k snídani nemusí být nuda, navíc příprava téhle omelety vám zabere pár minut. Na pánvi si rozehřejte máslo a mezitím si v misce rozšlehejte vajíčka a přidejte nastrouhaný sýr. Směs nalijte na pánev, pečte na mírném stupni a neobracejte.

Ingredience:
✅ 3 vajíčka
✅ 40 g eidemu 30 %
✅ 1 ČL ghí přepuštěného másla
✅ 50 g celozrnného pečiva
✅ zelenina či bylinky


Svačina - Rýžová kaše

1 porce obsahuje 489 Kcal, Sacharidy 72 g, Bílkoviny 28, Tuky 10 g

Kaše je jedno z nejrychlejších jídel, navíc se u ní dá vymyslet sto variací. Kaši zalijte horkým mlékem, přidejte protein pořádně zamícháme a dozdobte.

Ingredience:
✅ 50 g instantní rýžové kaše
✅ 200 ml polotučného mléka
✅ 20 g proteinu Smartfuel
✅ 30 g jelly
✅ 50 g banánu
✅ 10 g vysokoprocenntí čokolády


Oběd - Kuřecí prsa s quinoou

porce obsahuje 508 Kcal, Sacharidy 37 g, Bílkoviny 49 g, Tuky 18 g

Koho nudí rýže jako příloha, může vyzkoušet quinou Tak je nutričně daleko zajímavější, obsahuje totiž velké množství bílkovin a mikronutrientů. 

Zatímco se vaří quinoa si na pánvi orestujte kuřecí prsa. Téměř hotová je přendejte na pár minut do předehřáté trouby. Orestujte si zeleninu, smíchejte s hotovu quinoou a přidejte zakysanou smetanu.

Ingredience:
✅ 150 g vařené quinoi
✅ 1 ČL řepkového oleje (nebo olej ve spreji)
✅ 1 PL zakysané smetany 12 %
✅ 180 g syrových kuřecích prsou
✅ 100 g cukety
✅ 40 g rajčat


Večeře - Pečené kuřecí stehno s brambory z jednoho pekáčku

1 porce obsahuje 468 Kcal, Sacharidy 33 g, Bílkoviny 42 g, Tuky 18 g

Jednoduché jídlo, na které budete potřebovat pouze zapékací místu. Jakmile jej dáte do trouby, tak se o něj nemusíte starat. Nakrájejte brambory a cibuli na větší kusy, položte na ně okořeněné kuřecí stehno, potřete olejem, podlijte vodou a přiklopte víkem nebo alobalem. Pečte přikryté 1,5h na 170 stupňů.

Ingredience:
✅ 1 kuřecí stehno
✅ 3 menší brambory
✅ červená cibule
✅ 1 PL řepkového oleje (nebo olej ve spreji)


Mohlo by vás zajímat:

Vzorový jídelníček do krabičky 1927 kcal

Zdravé stravování znamená strávit v kuchyni "půl mládí"? Omyl! Dnešní Food day of eating vás přesvědčí o opaku. Chutné, zdravé a vyvážeí recepty, které máte hotové během chvilky. Kompletní menu pokryje váš příjem 1927 kcal a skládá se z 166 g sacharidů, 96 g bílkovin a 93 g tuků.

Vzorový jídelníček do krabičky 2100 kcal

Ukázkový stravovací plán na jeden den -  2109 kcal, 107 g bílkovin, 208 g sacharidů a 91 g tuků. 

Sleduj nás i na sociálních sítích.