Můj účet
Přihlášení
Menu

Nejlepší cviky na ramena. Trenér Jirka Vacek a jeho zásobník cviků.

Mrkněte na nejlepší cviky pro budovaní a rýsování ramenních svalů. V tomto článku najdete správné provedení a varianty tlakových cviků na ramena a cviky na přední delty, zadní deltovvé svaly. Nechybí zde cviky ani pro kulatá ramena a jejich šířku. 

Tlakové cviky. Technika, varianty, tipy a nejčastější chyby.
  • Tlaky s jednoručkama
  • Tlaky na šikmé lavici na přední delty
  • Arnoldovy tlaky na ramena
  • Tlaky na stroji (Hammer)
  • Tlaky s velkou osou na multipressu
  • Tlaky s velkou osou
Šířka ramen a středy ramen. Technika, tipy pro pořádné procítění. Kde se nejčastěji chybuje?
  • Upažování s jednoručkama ve stoje
  • Upažování s jednoručkame v sedě
  • Izolované upažování s jednoručkama v sedě, čelem k lavici
  • Izolované upažování jednou rukou na šikmé lavici
  • Upažování jednou rukou ve stoje
  • Upažování jednou rukou na spodní kladce
  • Upažování na spodní kladce v leže
Přední deltové svaly. Nejelpší cviky pro plnost a kulatost ramen. Top cviky na objem ramenních svalů.
  • Předpažování s jednoručkama v sedě s neutrálním úchopem
  • Izolované předpažování na šikmé lavici s jednoručkama v sedě s neutrálním úchopem
  • Předpažování s kotoučem
  • Předpažování činky s nadhmatem
  • Předpažování činky s podhmatem
  • Předpažování na spodní kladce
Zadní delty. Proč nepodceňovat trénink zadních deltových svalů? Jak nepřetěžovat trapézy. Tipy a rady.
  • Zapažování v předklonu
  • Zapažovná na šikmé lavici
  • Upažavoná na šikmé lavici
  • Upažování na kladce
  • Zapažování na delt packu
  • Face pull na kladce

Věříme, že vás tyto zásobníky cviků posunou ve vašem tréninku zase o kus dál a vy tak zlepšíte techniku a cviky na ramena skvěle procítíte. 

Mohlo by vás zajímat:

Jak zvednout více na benchpress

Benchpress je zásadní cvik, o jehož zlepšení usiluje téměř každý návštěvník posilovny. Zpočátku jde progres dobře, ale pokud máte již nějaký čas odcvičený, dost možná jste začali stagnovat. Podívejme se na cviky a rady, díky kterým vybudujete mohutné prsní svaly a benchpress, jaký budou ostatní obdivovat.

Jak zvednout více na mrtvý tah

Mrtvý tah je jedním ze základních cviků, které čas od času provádí každý sportovec bez ohledu na zaměření. Silové výkony na tah jsou tedy jakýmsi ukazatelem síly, proto se dnes podíváme na to, jak právě na tento cvik zvedat více.

Sleduj nás i na sociálních sítích:​

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *