Můj účet
Přihlášení
Menu

Vzorový jídelníček do krabičky 1799 Kcal | VEGAN

Fitness recepty

Jak vypadá veganský jídelníček na 1800 kilo kalorií? Tento jídelníček může být inspirací pro vegany i pro lidi, kteří chtějí omezit živočišné výrobky. Mimo jiné je přeci příjemné udělat změnu a vyzkoušet kombinace a potraviny, které běžně nejíte. Například znáte hummus? Je to pokrm, který pochází z blízkého východu, má velkou tradici a připravuje se z uvařené cizrny, sezamové pasty, oleje a koření. Díky cizrně má vysoký obsah bílkovin, je skvělý jako dip se zeleninou, můžete ho namazat na chléb nebo dát místo zálivky do salátu.

Toto celé menu na den má 1799 kcal, 65 g bílkovin, 216 g sacharidů a 75 g tuků. 

Snídaně: Zapečená ovesná kaše

1 porce obsahuje 442 Kcal, Sacharidy 68 g, Bílkoviny 20 g, Tuky 10 g

Pokud vás klasická kaše nudí, vyzkoušejte její zapečenou variantu, kterou si určitě zamilujete. Předehřejte troubu na 180 stupňů, v misce si rozmačkejte banány, přisypte vločky, semínka, protein, mléko, kypřidlo a vše řádně promíchejte. Směs dejte péct na 20 minut. Po upečení ozdobte ovocem a oříškovým máslem.

Ingredience na 4 porce:
✅ 160 g ovesných vloček
✅ 600 ml ovesného mléka
✅ 2 banány
✅ 4 ČL lněných semínek
✅ 60 g BiotechUSA Vegan proteinu
✅ 2 ČL kypřícího prášku, špetka soli
✅ 20 g Vegan ořechového másla
✅ čerstvé a sušené ovoce Dragon fruit


Svačina - Francouzské tousty s opečeným banánem

1 porce obsahuje 373 Kcal, Sacharidy 56 g, Bílkoviny 8, Tuky 13 g

I takováto klasika se dá udělat ve veganské verzi, skvěle chutná a je hotová za pár minut. V misce smíchejte mléko, skořici, pudingový prášek a kokosový sirup. Do této směsi namáčejte toustový chléb a opékejte na pánvi z obou stran. Nakonec na zbytku oleje orestujte plátky banánu. Podávejte s kokosovým jogurtem.

Ingredience na 4 porce:
✅ 200 g (8 plátků) celozrnného toustového chleba
✅ 200 ml sójového mléka
✅ 4 ČL kokosového sirupu
✅ 1 pudingový prášek Amylon vanilka
✅ 2 PL kokosového oleje
✅ 2 ČL skořice, špetka soli
✅ 2 rostlinné kokosové jogurty
✅ 2 banány


Oběd - Zelené kari s tofu

1 porce obsahuje 561 Kcal, Sacharidy 52 g, Bílkoviny 23 g, Tuky 29 g

Tohle je oběd, který si snadno připravíte večer během 20 ti minut a můžete si ho vzít druhý den s sebou do práce. Dejte si vařit rýži a během toho si orestujte na kokosovém oleji cibuli a mrkev, poté přidejte nakrájené tofu a nakonec žampiony. Dochuťte curry pastou, přilijte kokosové mléko a nechte 2 minuty vařit.

Ingredience na 4 porce:
✅ 400 g marinované tofu
✅ 200 g mrkev
✅ 200 g žampiony
✅ 2 cibule
✅ 200 ml kokosového mléka
✅ 4 PL kokosového oleje
✅ 40 g zelené curry pasty
✅ 150 g uvařené rýže


Večeře - Tousty s humusem a zeleninou

1 porce obsahuje 423 Kcal, Sacharidy 40 g, Bílkoviny 14 g, Tuky 23 g

Ingredience na 4 porce:
✅ 200 g (8 plátků) celozrnného toustového chleba
✅ 400 g humusu
✅ okurka
✅ mrkev
✅ paprika
✅ jakákoli další zelenina dle chuti


Mohlo by vás zajímat:

Vzorový jídelníček do krabičky 1800 kcal

Jak vypadá hihg carb jídelníček, tj. stravování s větším podílem sacharidů oproti tukům? Mrkněte na ukázkový plán na jeden den. 1802 kcal, 123 g bílkovin,224 g sacharidů a 46 g tuků.

Fit ovesné čokoládové flapjacky

Recepty bez pečení zvládne opravdu každý. Ingredience stačí pouze zamíchat, nechát chvíli zatuhnout a máte parádní svačinku na cesty, dezertík ke kávě či snídani "to go". Pouze 5 ingrediencí, minutka času a čokoládové flapjacky, které potěší nejen čokoholiky, jsou na světě.

Proteinový white Snickers dezert

Recept do skleničky s příchutí čokolády, karamelu a oříšku si vás získá! Karamelový pohár v příchuti Snickers obsahuje hromadu bílkovin a nutričně je tak vyvážený, že se hodí i do diety. Dezert je nepečený, příprava nezabere víc jak pár minut a zvládne jej opravdu každý.

Sleduj nás i na sociálních sítích.