Můj účet
Přihlášení
Menu

Jednoduché proteinové Bounty řezy. Zdravé domácí pečení.

Fitness recepty

Pojďte si upéct jednoduchý dezert, který každého nadchne. Je bez přidaného cukru, tudíž si ho můžete dopřát, ikdyž si hlídáte postavu. 

Suroviny: Korpus:
​Náplň:
  • 250 g tvarohu
  • 100 g nastouhaného kokosu
  • 40 g čekankového sirupu (sladká přírodní chuť bez kalorií)
  • 30 g vanilkového nebo kokosového proteinu (nemusí být)
Postup:
  1. Dáme si předehřát troubu na 180 stupňů.
  2. Mouku, protein, kypřící prášek, kokos a kakao smícháme v jednotnou směs.
  3. Vejce, mléko a olej vyšléháme zvlášť.
  4. Přilejeme k suché směsi, pořádně promícháme a rovnoměrně vylijeme na plech.
  5. Pečeme cca 30 minut na 180 stupňů
  6. Náplň uděláme tak, že všechny ingredience smícháme dohromady a dáme do ledničky uležet.
  7. Vychladlý korpus rozkrojíme na půl, na jednu stranu rozetřeme náplň a přiklopíme. 
  8. Dáme vychladit a nařežeme na stejné řezy.
  9. Dobrou chuť.

Mohlo by vás zajímat:

Jak na kvalitní oběd? Zamezí chutím na sladké i poobědové únavě.

Během pracovního týdne máme tendence se odbývat. Zejména u obědů sáhneme po něčem rychlém, dostupném a oběd zhltneme za chůze, v běhu nebo v autě. V dnešním článku si ukážeme několik typů, na co si dát při výběru a přípravy jídla pozor a jak předejít poobědové únavě.

Mini fit dortíky. Zdravý jednoduchý zákusek.

Rychlé fit mini dortíky vhodné na každou oslavu. Navíc jsou doplněné o dávku proteinu a dezert jako z cukrárny je na světě

Sleduj nás i na sociálních sítích:

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *