Můj účet
Přihlášení
Menu

Nejlepší cviky na prsa. Účinné cviky na zpevnění a nárůst prsou.

Vypracované prsní svaly jsou snem snad každého muže, protože většina holek ocení, když se namísto kostnaté hrudi pne pod uplým tričkem rozvinutý hrudník. 

Uznávaný trenér Jirka Vacek natočil sérii tří videí, nejefektivnějších cviků pro komplexní rozvoj svalové hmoty prsních svalů, protože mnoho lidí stále při tréninku dělá pouze známý benchpress a často se špatnou technikou. Mimo techniku "benče" si ukážeme několik dalších cviků. 

Přestože není možné zcela zacílit pouze na jednu část a vyřadit všechny ostatní, náklonem lavičky a různých variací cviků můžeme dosáhnout toho, že určitá část bude pracovat víc, než ty ostatní. 

PRSA #1 | Horní část hrudníku. Zaostávající partie, která jde lidem nejhůř. Cviky, chyby, technika.

Jedná se o nejvíce zaostávající partii, která jde lidem nejméně. Je to ta část, která tvoří plnost hrudníku a objem prsních svalů. 

Cviky ve videu:
  • Tlaky na multipressu (možno provádět i s osou)
  • Tlaky na prsa s jednoručkami
  • Tlaky na Hammer stroji
  • Rozpažování s jednoručkami
  • Prsa na spodních kladkách
PRSA #2 | Středy prsou. Nauč se "benchovat". Cviky pro objem a růst prsních svalů.

Další cviky, které dělají plnost hrudníku v tomto videu se naučíte spravnou techniku benchpressu a jeho veriace.

Cviky ve videu:
  • Benchpress
  • Tlaky na prsa na rovné lavici
  • Tlaky na prsa na stroji Hammer
  • Rozpažování na rovní lavici
  • Rozpažování na kladkách + variace
  • Butterfly - motýlek
PRSA #3 | Spodky prsou. Cviky na dotváření detailů. Tipy, variace a nejčastější chyby.

Důraz na spodní část hrudníků + ukázka cviků pulover. Cviky pro občasné zpestření, protože tyto cviky jsou hlavně pro dotváření detailů. 

Cviky ve videu:
  • Tlaky na negativně nakloněné lavici
  • Tlaky na stroji Hammer
  • Kliky na bradlech + variace
  • Spodní prsa na kladkách
  • Pulover

Ano, chybí jeden z nejlepších cviků na spodní část prsů - Kliky na bradlech, Jirka je ale nemůže dělat kvůli problémům s rameny:-)

Co by se vám mohlo hodit?

Crusher

Pokud nechcete při tréninku nosit rukavice, toto je boží vychytávka z paměťové pěny. Činka vám určitě neklouzne a poskytne poskytne pevný a jistý úchop. Navíc snížíte tlak a tak ani mozoly nedostanou šanci. 

Power System gripy na posilovací tyč

MAX GRIPZ jsou jedoduchým a extrémně efektivním řešením pro změnu průměru olympijských os. Čím větší je obvod úchopu, tím je potřeba vynaložit větší sílu při cvičení , což se projeví zvýšenou účinností během cvičení s osou (a příp. činkami).

Mohlo by tě zajímat:

Zásobník cviků na zadek. Nejlepší cviky pro pevný a kulatý zadek. Top 10 cviků.

Pevný a kulatý zadek je snem každé holky. Máme pro vás několik cviků, které vám pomohou hýžďové svaly zpevnit i zakulatit. 

Zásobník cviků na záda. Nejlepší cviky pro budování zádových svalů.

Záda, partie na kterou si nejméně vidíme a jedna z nejdůležitější partií našeho těla. Chce to trénink, správné cviky a plnou koncentraci na trénink. Mrktněte na ty nejlepší cviky.

Zásobník cviků na prsa. Velikost, objem a síla. Nejlepší cviky na prsa.

Přehled všech cviků na prsa na jednom místě včetně popisku a obrázků Najdete zde i instruktážní videa. 

Sleduj nás i na sociálních sítích.

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *