Můj účet
Přihlášení
Menu

Peanut Butter Cup bez přidaného cukru

Fitness recepty

Každý je zná, každý je miluje! Čokooříškové košíčky jsou většinou nabité klasickým cukrem, jednou za čas dobrý, ale což taková varianta, kterou můžete jíst denně :) Přidali jsme bílkoviny, cukr vyměnili za datle a čekanku a zdravější verze košíčku je na světě. Vyzkoušejte recept na oblíbenou sladkost, kterou si můžete vychutnat klidně i v dietě.

Ingredience: 

Postup:

  1. Vše na první vrstvu spolu rozmixujeme a namáčkneme do šesti košíčků.
  2. Vše na druhou vrstvu smícháme a namáčkáme navlhčenýma rukama na první vrstvu.
  3. Ve vodní lázni rozpustíme čokoládu a kokosový olej na poslední vrstvu.
  4. Rozpuštěnou čokoládu s koko olejem nalijeme na košíčky.
  5. Nakonec košíčky posypeme špetkou soli a necháme ztuhnout.


Náš TIP: HealthyCo Džem

Pokud máte rádi spojení PB&Jelly, přidejte doprostřed ještě jednu marmeládovou vrstvu. Skvělá volba jsou džemy od HealhyCo. Džemy jsou bez přidaného cukru s obsahem ovoce až 75%. 


Zdroj: delish_by_Adri

Mohlo by vás zajímat:

Raw proteinové tyčinky

Raw tyčinky zvládne opravdu každý, jsou snadné na přípravu a během chvilky hotové. Vyzkoušejte vynikající sladkou dobrotu, která perfektně zasytí a dodá veškeré potřebné živiny. 

Proteinová bábovka s dýní a kakaem

Dnešní recept je opět s dýní v hlavní roli. Dýně k podzimu neodmyslitelně patří, navíc obsahuje velké množství mikroživin, vlákniny a naopak nízké množství sacharidů. Vyzkoušejte náš dnešní recept na proteinovou bábovku s dýní a kakaem.

Sleduj nás i na sociálních sítích:​