Můj účet
Přihlášení
Menu

Vzorový jídelníček do krabičky 2484 Kcal | VEGETARIÁN

Fitness recepty

Ať už jste vegetariáni nebo se snažíte maso omezovat, vyzkoušejte náš bezmasý jídelníček o kalorické hodnotě 2235 kcal. Luštěniny jsou v jídelníčku a obzvlášť v tom vegetariánském velice důležité. Pokud je nemáte v oblibě, zkuste naši výbornou zeleninovou polévku s červenou čočkou, ve které je čočka rozmixovaná. Recept najdete níže. Velkým benefitem čočky je obsah vitamínů, minerálů, vlákniny a bílkovin. Vzhledem k tomu, že se jedná o neplnohodnotnou bílkovinu, je dobré ji kombinovat s nějakým živočišným zdrojem např. s vajíčkem nebo se sýrem. Červená čočka se nemusí oproti klasické namáčet, je lépe stravitelná a do 20ti minut ji máte uvařenou. 

Toto celé menu na den má 2235 kcal,109 g bílkovin, 254 g sacharidů a 87 g tuků a je rozděleno do čtyř porcí.

Snídaně: Čokoládové vafle

1 porce obsahuje 639 Kcal, Sacharidy 61 g, Bílkoviny 29 g, Tuky 31 g

Tyhle výborné vafle si hravě připravíte za 15 minut. Smíchejte v míse všechny suroviny, na plotýnky naneste tenkou vrstvu oleje a opékejte cca 2 minuty.

Ingredience na 2 porce (celkem 4 vafle):
✅ 80 g rýžové mouky
✅ 25 g ovesných vloček
✅ vajíčko
✅ 50 ml mléka
✅ 30 g proteinu
✅ 45 g oleje
✅ 1 nastrouhané jablíčko
✅ 1/2 prášku do pečiva
cooking spray
Na vrch příjde:
✅ 150 g polotučného tvarohu
✅ borůvky


Svačina - Proteinový jogurt

1 porce obsahuje 347 Kcal, Sacharidy 31 g, Bílkoviny 31 g, Tuky 11 g

Nemusíte utrácet za drahé proteinové dezerty, připravte si ho snadno doma. Smíchejte odměrku proteinu s jogurtem a doplňte ovocema granolou. 

Ingredience:
✅ bílý jogurt
✅ 30 g proteinu
✅ 30 g granoly
✅ ovoce


Oběd - Noky s tomatovou omáčkou a mozzarellou

1 porce obsahuje 628 Kcal, Sacharidy 90 g, Bílkoviny 22 g, Tuky 20 g

Uvařené noky dle návodu slijte, přidejte omáčku, olej, mozzarellu na kostičky a dochuťte touhle skvělou kořenící směsí. Dobrou chuť. 

Ingredience:
✅ 250 g noků
✅ 80 g rajčatové omáčky
✅ 1/2 mozzarelly
✅ 150 g zeleniny (paprika, okurka)
✅ 1 PL olivového oleje
✅ koření kernel Garlic Parmesan


Večeře - Zeleninová polévka s čočkou

1 porce obsahuje 621 Kcal, Sacharidy 72 g, Bílkoviny 27 g, Tuky 25 g

I polévka může být hlavním jídlem! Doplňte ji o komplexní sacharidy, bílkovinu a skvěle vás díky tomu zasytí. Na ghíčku orestujte veškerou zeleninu, přisypte propláchnutou čočku, zalijte 800 ml a přidejte bujóny. Vařte 20 minut, přilijte smetanu a rozmixujte. Dochuťte, přidejte opečený chlebík a mozzarellu. 

Ingredience na 4 porce:
✅ 3 mrkve
✅ 200 g brambor, cibule
✅ 2 PL másla ghí
✅ 200 g červené čočky
✅ 100 ml smetany
✅ 2 rosltinné bujóny
✅ koření kernel Butter
✅ dýňová semínka
✅ 1,5 balení mozzarelly
✅ 200 g žitného chleba


Mohlo by vás zajímat:

Vzorový jídelníček do krabičky 1800 kcal

Jak vypadá hihg carb jídelníček, tj. stravování s větším podílem sacharidů oproti tukům? Mrkněte na ukázkový plán na jeden den. 1802 kcal, 123 g bílkovin,224 g sacharidů a 46 g tuků.

Fit ovesné čokoládové flapjacky

Recepty bez pečení zvládne opravdu každý. Ingredience stačí pouze zamíchat, nechát chvíli zatuhnout a máte parádní svačinku na cesty, dezertík ke kávě či snídani "to go". Pouze 5 ingrediencí, minutka času a čokoládové flapjacky, které potěší nejen čokoholiky, jsou na světě.

Sleduj nás i na sociálních sítích.