Můj účet
Přihlášení
Menu

Nejlepší protein pro ženy? Proteiny na hubnutí.

Protein je jedním z nejpoužívanějším doplňkem ve výživě vůbec. Pokud je vaší snahou shodit nějaké přebytečné kilo, kromě zdravého jídelníčku, který se bez správného množství bílkovin neobejde, je důležité mít správně nastavený kalorický deficit. Bílkoviny jsou pro naše tělo nenahraditelnou makroživinou. Napomáhají ke stavbě a obnově tkání nebo slouží k výstavě nové svalové hmoty. Jejich nedostatek má za následek úbytek svalů, zpomalení metabolismu, větší únavu nebo horší regeneraci svalů. 

"BÍLKOVINY DOKÁŽÍ SNÍŽIT POCIT HLADU"

Ženy by denně měly přijmout od 1,4 – 2 g bílkovin na kilo aktivní hmoty (celkové váha - tuková tkáň). Vyšší hodnoty se doporučují u vytrvalostních sportovců, kulturistů. Čím vyšší příjem bílkovin během diety nastavíme, tím více tělu napomáháme se shazováním nadbytečného tuku, protože tělo musí vynaložit pro zpracování bílkovin mnohem větší množství energie, než je tomu u sacharidů a tuků. Bílkoviny více zasytí, dokáží snížit pocit hladu a snižují riziko jojo-efektu. Držete se doporučeného množství, ne nadarmo se říká : ,,Všeho moc škodí.“ 

V čem jsou proteiny, čili bílkoviny obsaženy? 

Kvalitní zdroje jsou v libovém mase, v sýrech a ve vejcích, vysokoprocentních šunkách nebo mléčných výrobcích. Z rostlinných zdrojů čočka, hrách, cirzna a fazole. I když máme spoustu zdrojů proteinů, ujíst takové množství, nemusí být snadné.

"SKVĚLOU VOLBOU JE PROTEIN"

Ženy se nemusí bát nárůstu svalové hmoty, jestliže do svého jídelníčku zařadí protein. Ve skutečnosti ženy neprodukují dostatek testosteronu jako muži, aby se jim něco takového stalo, takže i při tréninku několikrát do týdne se nemusí bát, že budou vypadat jako Arnold Schwarzenegger.

Neměli bychom zapomínat, že protein je pouze doplňkem stravy, a základ našich cílů, bychom měli především směřovat na kvalitu a kvantitu plnohodnotného, co nejméně zpracovaného jídla a potravin. Proteinem můžeme nahradit jídlo po dvičení nebo svačinu, hlavní jídlo jím nahrazovat, nedoporučujeme.

"JE PROTEIN PRO ŽENY OPRAVDU LEPŠÍ?"

Určitě jste se setkali s proteinem, který měl na etiketě napsáno "for women" je opravdu speciální a lepší? S čistým svědomím můžeme říct, že takové proteiny se od těch klasických nijak nelyší. Hlavní zdroj je úplně stejný, ve složení navíc bývá extrakt ze zeleného čaje nebo třeba L-carnitin, které podporují spalování tuků, bývá to ale tak zanedbatelné množství, že pokud chcete něco na spalování tuků, sáhněte přímo po spalovači, jakožto produktu k tomu určenému. 


Nejlepší spalovače tuků. Mají smysl? Jaký je nejlepší a která látka v něm nesmí chybět? Jak poznám, že funguje?


Jak protein využít?

✅ S vodou. Tato volba je snad nejpoužívanější po tréninku k rychlejší vstřebatelnosti bílkovin po silovém cvičení. 
✅ S mlékem. Díky mléku – ať už živočišnému nebo rostlinnému si vytvoříme sladký milk shake do pár sekund. 
✅ Do ovesné kaše, ke zvýšenému množství bílkovin. Tradiční sacharidová snídaně se tak stane plnohodnotným jídlem, které vás zasytí na mnohem delší čas. 
✅ Do smoothie, spolu s ovocem a například semínky k rychlé svačině, když zrovna není čas na dlouhé chystání jídla na cestu. 
✅ Do pečení, kdy díky němu obohatíte každý recept o důležité bílkoviny, a každý recept se tak stane plnohodnotným. 

Výhody užívání proteinu pro ženy 

  1. Zvedne denní příjem bílkovin. Většina populace ve své stravě zapomíná na příjem bílkovin, a jejich strava je spíše bohatá na sacharidy a tuky. Bílkoviny potřebujeme stejně tak, jako zbytek makroživin. A právě ke zvýšení přijmu bílkovin, může proteinový prášek pomoci. 
  2. Zažene chuť na sladké. S chutěma na sladké bojuje asi každý. Právě ochucený protein nám může zahnat chutě na sladké a díky tomu, že jsou bílkoviny jednou z nejvíce sytící makroživinou, tak můžeme zabít i dvě mouchy jednou ranou. Ukojíme chutě a zasytíme se na delší čas. 
  3. Sláva pečení. Kdo by nemilovat tradiční poctivý kynutý koláč od babičky nebo tu bábovku, že. Takové recepty jsou sice nesmírně výborně, ale s minimálním podílem bílkovin. Zkuste zařadit proteinový prášek do sladkého pečení. Díky sladké chutě, zredukujete množství cukru a dezert obohatíte o bílkoviny, a tím se koláč stane nutričně výživnější. 
  4. Pomáhá vypracovat vaši postavu. Bílkoviny – proteiny, napomáhají k udržení svalové hmoty. Díky tomu si i během redukce tuku ponecháte váš vypracovaný pevný a kulatý zadek. Navíc, jak jistě už víme – svaly pálí více energie, tudíž si budete moci dovolit i více kalorií, a kdo by si nedopřál o kousek jídla více, že.

Náš tip na proteiny nejen pro ženy!

Prom-in CFM Pure Performance

Nativní syrovátkový (whey) protein nejlepší kvality vyrobený metodou CFM (cross flow microfiltration – mikrofiltrace zkříženým tokem přes keramické filtry), která zachovává maximum bio-aktivních frakcí původní suroviny. Je bez umělých barviv či jiných zbytečných složek navíc. 


BioTechUSA 100% Pure Whey 2270 g

100% syrovátkový protein s vysokým obsahem bílkovin (až 80%), v každé dávce 6000mg BCAA, s minimálním obsahem tuku a sacharidů bez přidaného cukru, neobsahuje lepek ani aspartam. Díky tomu je v tomto špičkovém produktu zachováno ideální aminokyselinové spektrum s vysokou biologickou hodnotou.


PEScience Vegan Select Protein

Nejpokročilejší veganská receptura na dnešním trhu.  Obsahuje mix prvotřídních rostlinných zdrojů a neobsahuje žádná umělá sladila a barviva. Kromě toho, že je fantastickým zdrojem bílkovin pro jakoukoli denní dobu, má Vegan Protein Powder vysoký obsah vlákniny.


Celá nabídka proteinů >>>


Pokud vás zajímá víc o bílkovinách, vřele doporučujeme toto krátké video "Bílkoviny 2# | Co potřebuješ vědět o bílkovinách. Jaký protein je nejlepší?", kde vám vysvětlíme, jak proteiny funguji a jak jaké další proteiny jsou super.

Mohlo by Vás zajímat:

Zásobník cviků na zadek. Nejlepší cviky pro pevný a kulatý zadek. Top 10 cviků.

Pevný a kulatý zadek je snem každé holky. Máme pro vás několik cviků, které vám pomohou hýžďové svaly zpevnit i zakulatit. 

Jak si vypočítat makroživiny a nastavit jídelníček? Kde a jak začít. Jak počítat kalorie.

Znáš tohle pravidlo, pro vypočítání správného kalorického příjmu? Mnoho lidé to nezohlední, forma si nijak nehýbe a oni nevědí proč. Prozradíme ti, jak si nastavit příjem a hlavně to, co je pro formu klíčové. 

Zásobník cviků na záda. Nejlepší cviky pro budování zádových svalů.

Záda, partie na kterou si nejméně vidíme a jedna z nejdůležitější partií našeho těla. Chce to trénink, správné cviky a plnou koncentraci na trénink. Mrktněte na ty nejlepší cviky.

Sleduj nás i na sociálních sítích.

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *