Můj účet
Přihlášení
Menu

Krémové penne těstoviny s tuňákem | TIP na OBĚD do krabičky

Zdravé Večeře

Máme pro Vás další tip na rychlý, jednoduchý a zdravý recept na chutné jídlo, které si můžete sebou sbalit do krabičky, ať už do školy či do práce. Možná se Vám to může zdát jako ohraná klasika, ale věřte, že není. Tyto penne těstoviny s tuňákem podle našeho receptu jsou krásně krémové, díky kešu omáčce a jsou velmi chutné. V tomto jídle najdete všechny makroživiny, tedy sacharidy, tuky i bílkoviny. Nejen že Vás skvěle zasytí, ale ještě si na takto obyčejném jídle víc než pochutnáte!

Ingredience:

Postup:

  1. Nejprve si nasypeme kešu ořechy do misky, zalijeme vodou a necháme je alespoň 30 minut namáčet.
  2. Mezitím si uvaříme těstoviny podle návodu na obalu.
  3. Poté slejeme vodu z kešu ořechů.
  4. Kešu ořechy, lahůdkové droždí a mléko rozmixujeme v mixéru do krémové konzistence.
  5. Vzniklou omáčku přelijeme na pánev, přidáme těstoviny a špenát.
  6. Promícháme a krátce povaříme.
  7. Servírujeme s tuňákem a posypeme lahůdkovým droždím.
  8. Dobrou chuť :-)

Aveiro Tuňákové kousky

Velmi praktické jídlo, které si můžete vzít kamkoliv na cesty. Přesně to je Aveiro tuňák v konzervě. Hodí se Vám zejména tehdy, kdy nemáte čas na vaření a potřebujete rychlé jídlo. Tento tuňák obsahuje nepatrné množství sacharidů a vysoký obsah bílkovin. Díky nízkému obsahu tuků (záleží na druhu) se hodí i do diety. Můžete ho přidat do salátu, smíchat s rýži/těstovinami nebo si ho vychutnat jen tak s pečivem či rýžovými chlebíčky a také lze z něj připravit výborná pomazánka. Na našem eshopu najdete tři druhy - v rostlinném oleji, v olivovém oleji nebo ve vlastní šťávě. Dále můžete vyzkoušet filety z tuňáka, které u nás najdete ve vícero variantách a také stojí za vyzkoušení.


Mohlo by Vás zajímat:

Batátovo-dýňová kaše s praženou cizrnou | TIP na zdravou VEČEŘI

Pokud tápete, co si uvařit k večeři nebo k obědu a zároveň se Vám nechce stát dlouho u sporáku, pak vyzkoušejte náš jednoduchý recept na výbornou batátovo-dýňovou kaši s praženou cizrnou.

Arašídová DHAL s cizrnou | Oběd do krabičky

Hledáte výživný recept vhodný do tohoto chladného období? Vyzkoušejte arašídový dhal s cizrnou, který skvěle zahřeje i zasytí. Je bohatý na rostlinné bílkoviny, komplexní sacharidy i zdravé tuky.

Sleduj nás i na sociálních sítích: