Můj účet
Přihlášení
Menu

Booty Band Workout Posilovací guma na zadek a nohy

S gumami cvičím už několik let a je to jedna z nejlepších věcí na posilování, obzvlášť pokud chcete cvičit doma a neholdujete fitku nebo ho nestíháte. 

Gumu si můžete vzít kamkoliv. Nechybí mi, když jedeme na dovolenou k moři či na víkend na chalupu. Neexistuje výmluva, že se někam nevejde, protože neexistuje skladnější věc, než Booty band. 

Odporová guma je vhodná pro začátečníky i pokročilé. Vybrat si můžete z několika odporů a dá se s ní zacvičit celé tělo, nás ale budou zajímat ty na nohy a zadek. 

Moje tipy: 

Pokud se řadíte mezi začátečníky, nepřeceňujte své síly, guma stojí pár korun, tak si pořiďte více odporů a uvidíte, že až se s ní seznámíte a dostanete se do toho pořád ji využijete a můžete použít klidně dvě a tím tak přidat odpor. 

Jak vybrat gumu?

Upřímně říkám, že gumy o odporu 1 - 4 kg úplně nemá smysl kupovat. Vím, že je využívají hodně na rehabilitační cvičení, kde není žádoucí zbytečně velká zátěž. Já doporučuji začít s lehčím odporem 4 – 6 kg (light) popřípadě 5 – 8 kg (medium).

Proč začít s nižším odporem? 

U každého cviku je nejdůležitější jeho provedení a pokud cvičíte s odporovou gumou dřepy nebo cokoliv jiného, dbejte na to, aby vám guma moc nestahovala nohy k sobě, hrozí tak nesprávnému namáhání v kyčlích i v kolenou. Musíte mít odpor pod kontrolou, být schopni po celou dobu cvičení, udržet nohy správně. S odporovou gumou lze odvičit bezpočet variací cviků, tak abyste zapojili úplně všechny části hýžďových svalů. 

Ovládáš už gumy skvěle a cítíš, že tvé hýžďové svaly potřebují více napětí?  Můžeš sáhnout po vyšším odporu latexové gumy nebo si pořídit látkovou. 

S látkovým Booty bandem opravdu efektivně zapojíte zadek. Někdy píšete, že se vám latexová guma roluje (to je tím, když jí přetahujete), což se s látkovou gomou ale nikdy nestane. Doporučuji koupit střední zátěž. Je tak akorát dlouhá dají se s ní cvičit dřepy, hipsthrusty, unožování, roznožování i výpady s ní zvládnete. Má zavnitř silikonové proužky, takže se ani nehne. 

Víte, že odporovou gumou můžete nahradit i činku na zádech a zvýšit tak odpor od země? Na to budete potřebovat delší gumu. Doporučuji vzít nějakou s odporem 7-16kg (lehká) či 15-30kg (střední). Já s gumou moc ráda cvičít dřepy, good mornings i výpady. 

Doufám, že vám moje tipy alespoň trochu pomohli. Na našem youtube najdete mnoho videí jako inspiraci na cviky i celá tréninková videa, jako je třeba tohle. 

Mohlo by tě zajímat:

4 denní tréninkový plán

Čtyřdenní tréninkový split pro lehce pokročilé a jeho poslední trénink. V tomto tréninku si ukážeme ty nejlepší cviky na ramena a biceps. V článku najdete počet sérií i opakování, časté chyby i ukázkové video.


JAK DĚLAT MRTVÝ TAH? Správná technika. Super cvik na záda. Nejčastější chyby.

Děláš mrtvé tahy, ale nejsi si jistý technikou nebo máš pocit, že si strhneš záda?  Kdo jiný by ti měl techniku tohoto základního a oblíbeného cviku


Jak udělat dřep | Technika, provedení. Nejčastější chyby. Video.

Dřep je základním, silovým cvikem. Jak vypadá dřep, si dokáže představit asi každý a ať už ho budete cvičit ve fitku nebo doma, správná technika by měla být vždy na prvním místě. Mrkni se na jeho

Sleduj nás i na sociálních sítích.

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *