Můj účet
Přihlášení
Menu

Booty Band Workout Posilovací guma na zadek a nohy

S gumami cvičím už několik let a je to jedna z nejlepších věcí na posilování, obzvlášť pokud chcete cvičit doma a neholdujete fitku nebo ho nestíháte. 

Gumu si můžete vzít kamkoliv. Nechybí mi, když jedeme na dovolenou k moři či na víkend na chalupu. Neexistuje výmluva, že se někam nevejde, protože neexistuje skladnější věc, než Booty band. 

Odporová guma je vhodná pro začátečníky i pokročilé. Vybrat si můžete z několika odporů a dá se s ní zacvičit celé tělo, nás ale budou zajímat ty na nohy a zadek. 

Moje tipy: 

Pokud se řadíte mezi začátečníky, nepřeceňujte své síly, guma stojí pár korun, tak si pořiďte více odporů a uvidíte, že až se s ní seznámíte a dostanete se do toho pořád ji využijete a můžete použít klidně dvě a tím tak přidat odpor. 

Jak vybrat gumu?

Upřímně říkám, že gumy o odporu 1 - 4 kg úplně nemá smysl kupovat. Vím, že je využívají hodně na rehabilitační cvičení, kde není žádoucí zbytečně velká zátěž. Já doporučuji začít s lehčím odporem 4 – 6 kg (light) popřípadě 5 – 8 kg (medium).

Proč začít s nižším odporem? 

U každého cviku je nejdůležitější jeho provedení a pokud cvičíte s odporovou gumou dřepy nebo cokoliv jiného, dbejte na to, aby vám guma moc nestahovala nohy k sobě, hrozí tak nesprávnému namáhání v kyčlích i v kolenou. Musíte mít odpor pod kontrolou, být schopni po celou dobu cvičení, udržet nohy správně. S odporovou gumou lze odvičit bezpočet variací cviků, tak abyste zapojili úplně všechny části hýžďových svalů. 

Ovládáš už gumy skvěle a cítíš, že tvé hýžďové svaly potřebují více napětí?  Můžeš sáhnout po vyšším odporu latexové gumy nebo si pořídit látkovou. 

S látkovým Booty bandem opravdu efektivně zapojíte zadek. Někdy píšete, že se vám latexová guma roluje (to je tím, když jí přetahujete), což se s látkovou gomou ale nikdy nestane. Doporučuji koupit střední zátěž. Je tak akorát dlouhá dají se s ní cvičit dřepy, hipsthrusty, unožování, roznožování i výpady s ní zvládnete. Má zavnitř silikonové proužky, takže se ani nehne. 

Víte, že odporovou gumou můžete nahradit i činku na zádech a zvýšit tak odpor od země? Na to budete potřebovat delší gumu. Doporučuji vzít nějakou s odporem 7-16kg (lehká) či 15-30kg (střední). Já s gumou moc ráda cvičít dřepy, good mornings i výpady. 

Doufám, že vám moje tipy alespoň trochu pomohli. Na našem youtube najdete mnoho videí jako inspiraci na cviky i celá tréninková videa, jako je třeba tohle. 

Mohlo by tě zajímat:

 

Jak cvičit doma? 

Další videa s domácím cvičením zaměřeným na ruce, břicho a zadek jsme pro vás vybrali v předchozím článku. Inspirujete se?

Jak cvičit s odporovou gumou? Ukázková videa. Nejlepší expandér pro cvičení nohou?

Nejlepší cviky na zadek s odporovou gumou. V tomto článku najdete základní popis článků plus videa z našeho youtube.

Sleduj nás i na sociálních sítích.

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *