Můj účet
Přihlášení
Menu

Vzorový jídelníček do krabičky 2865 Kcal

Fitness recepty

Jestli jste stejní milovníci těstovin jako my, doporučujeme krom klasických pšeničných vyzkoušet například luštěninové těstoviny. Můžete se inspirovat večeří z tohoto ukázkového jídelníčku, kde jsou použity těstoviny s přídavkem cizrny. Pokud nejste milovníky luštěnin, tak je touto formou dostanete nenásilně do svého jídelníčku včetně všech jejich benefitů (bílkoviny, vitamíny, vláknina). Chutnají velice podobně jako klasické, a navíc jsou bezlepkové. 

Toto celé menu na den má 2865 kcal, 154 g bílkovin, 290 g sacharidů a 121 g tuků a je rozděleno do čtyř porcí.

Snídaně: Vajíčka na hniličku, párky a pečivo

1 porce obsahuje 738 Kcal, Sacharidy 42 g, Bílkoviny 39 g, Tuky 46 g

Máte rádi vajíčka na hniličku? Vaří se jako klasické vajíčko na tvrdo jen kratší dobu, bílek je tuhý a žloutek zůstane tekutý. Docílíte toho tím, že ponoříte vajíčka již do vroucí vody a necháte je vařit 6,5 minuty. Pak už stačí jen ohřát párky, rozetřít avokádo po chlebíku a skvělá snídaně je hotová.  

Ingredience:
✅ 3 vajíčka
✅ 2 ks vídeňských párků
✅ 1/2 avokáda
✅ 50 g žitného chleba
✅ zelenina


Oběd - Rýžové nudle s krevetami

1 porce obsahuje 833 Kcal, Sacharidy 75 g, Bílkoviny 50 g, Tuky37 g

Nejdříve si dejte vařit nudle. Na pánvi si zprudka orestujte zeleninu, hotovou ji dejte stranou a na té samé pánvi opečte krevety s plátky česneku. Nudle, krevety a zeleninu smíchejte, zalijte sójovou omáčkou, dochuťte a navrch posypte nasekanými arašídy. 

Ingredience:
✅ 200 g vařených rýžových nudlí
✅ 2 PL olivového oleje
✅ 200 g předvařených krevet
✅ 10 ml sójové omáčky
✅ mrkev, pórek, česnek, sůl


Svačina - Proteinová tyčinka a jablko

1 porce obsahuje 380 Kcal, Sacharidy 61 g, Bílkoviny 16 g, Tuky 8 g

Ingredience:
Maxsport proteinová tyčinka
✅ jablko


Večeře - Těstoviny s omáčkou z mletého masa

1 porce obsahuje 914 Kcal, Sacharidy 112 g, Bílkoviny 49 g, Tuky 30 g

Jednoduchá, zato výborná večeře, která vám dodá všechny potřebné makronutrienty. Začněte tím, že si dáte vařit těstoviny, během toho si orestujte cibulku a maso. Jakmile bude maso hotové, zalijte směs passatou. Přidejte koření a nechte 10 minut provařit. Na talíř naservírujte těstovin polité omáčkou a zasypané parmezánem a bazalkou. 

Ingredience:
✅ 200 g vařených vřeten s cizrnou
✅ 100 g mletého hovězího masa (10% tuku)
✅ 150 g passaty (drcená omáčka z rajčat)
✅ 50 g cibule
✅ 1 PL oleje
✅ bazalka, tymián, sůl, pepř
✅ 15 g parmezánu


Mohlo by vás zajímat:

Vzorový jídelníček do krabičky 1927 kcal

Zdravé stravování znamená strávit v kuchyni "půl mládí"? Omyl! Dnešní Food day of eating vás přesvědčí o opaku. Chutné, zdravé a vyvážeí recepty, které máte hotové během chvilky. Kompletní menu pokryje váš příjem 1927 kcal a skládá se z 166 g sacharidů, 96 g bílkovin a 93 g tuků.

Vzorový jídelníček do krabičky 2100 kcal

Ukázkový stravovací plán na jeden den -  2109 kcal, 107 g bílkovin, 208 g sacharidů a 91 g tuků. 

Sleduj nás i na sociálních sítích.