Můj účet
Přihlášení
Menu

Vzorový jídelníček do krabičky 2677 Kcal

Jak vypadá jídelníček ve stylu low carb stravování? Sestavili jsme pro vás ukázkový stravovací plán na jeden den. Low carb neboli nízkosacharidová strava je způsob stravování s nízkým obsahem sacharidů, a zároveň s vysokým množstvím tuků. Toto celé menu na den má 2677 kcal, 197.5 g bílkovin,78 g sacharidů a 175 g tuků.

Zařazujete do svého jídelníčku dostatek ryb? Dle výživových doporučení, bychom měli konzumovat ryby 2-3x týdně, tj. cca 400 g za týden. V rybách jsou obsaženy velice důležité nenasycené mastné kyseliny omega 3 a omega 6, které, které mají pozitivní vliv na náš kardiovaskulární systém. Pokud vám vadí u ryb jejich typická rybí vůně, zkuste lososa který “rybinou“ voní nejméně. Recept s ním je součástí tohoto jídelníčku.

Snídaně: Vaječné muffiny

Rychlý recept, který i s přípravou zvládnete za 20 minut. Vezměte si silikonové formičky na muffiny, dno a okraje vypodložte plátem šunky, dospodu dejte nastrouhaný sýr a navrch klepněte vajíčko a osolte. Pečte cca 18 minut v předehřáté troubě na 200 stupňů, přidejte čerstvou zeleninu.

1 porce obsahuje 584 Kcal, Sacharidy 4 g, Bílkoviny 52 g, Tuky 40 g

Ingredience:
✅ 50 g šunky
✅ 25 g goudy
✅ 5 mešních vajec
✅ petrželka
✅ sůl


Svačina - Oříšky a čokoláda na zobání

1 porce obsahuje 345 Kcal, Sacharidy 11 g, Bílkoviny 10 g, Tuky 29 g

Ingredience:
✅ 20 g mandlí
✅ 20 g pistácií
✅ 20 g kvalitní hořké čokolády 70%
✅ TIP: můžete sáhnout také po ořechovém másle


Oběd - Losos s hráškovým pyré

Předehřejte si troubu na 200 stupňů, lososa dejte kůží na proužek pečícího papíru, okořeňte a pak ho celého zabalte do alobalu a dejte péct na 15-20 minut. Mezitím co se peče losos si uvařte hrášek, poté ho rozmixujte, přidejte máslo, smetanu a dochuťte.

1 porce obsahuje 737 Kcal, Sacharidy 35 g, Bílkoviny 57 g, Tuky 41 g

Ingredience:
✅ 200 g lososa v syrovém stavu
✅ 200 g hrášku
✅ 15 g másla
✅ 30 ml smetany
✅ rozmarýn, sůl, pepř


Odpolední svačina - Domácí nanuk

Ruku na srdce, kdo má doma formičky na domácí nanuky a nikdy je nepoužil? Tak teď je ta pravá chvíle. Pokud je nemáte, postačí vám dřívko či špejle a obal od sušenky, kam směs nalijte. Tyhle nanuky jsou jen z pár surovin a máte je vždy po ruce. Ve větší míse si vyšlehejte smetanu, zamíchejte do ní tvaroh a přidejte rozmixované jahody. Naplňte formičky a dejte je do mrazáku minimálně na 4 hodiny. Hotové nanuky můžete polít rozehřátou čokoládou smíchanou s kokosovým olejem.

1 nanuk obsahuje 103 Kcal, Sacharidy 3 g, Bílkoviny 2.5, Tuky 9 g

Ingredience:
✅ 125 g tučného tvarohu
✅ 100 g smetany na šlehání
✅ 120 g jahod
✅ 60 g 70 % čokolády
✅ 3 PL kokosového oleje


Večeře - Plněné papriky

Svěží a na přípravu nenáročný oběd, který potěší hlavně v teplých dnech. V misce smíchejte tuňáka, nastrouhaný čedar, žervé, cibulku, dochuťte a naplňte směsí půlky papriky.

1 porce obsahuje 427 Kcal, Sacharidy 15 g, Bílkoviny 40 g, Tuky 23 g

Ingredience:
✅ 100 g tuňáka ve vlastní šťávě
✅ 70 g žervé
✅ 30 g čedaru
✅ 1 jarní cibulka
✅ 1 velká paprika cca 170 g
✅ čerstvé bylinky, sůl, pepř


Druhá večeře - Obložený talíř

Jednoduchá nízkosacharidová druhá večeře, která se hodí např k nějakému filmu nebo když vám chcete posedět s přáteli, nezapomeňte doplit o zeleninu.

1 porce obsahuje 481 Kcal, Sacharidy 10 g, Bílkoviny 36 g, Tuky 33 g

Ingredience:
✅ 100 g uzené krkovice
✅ 100 g hermelínu
✅ 100 g mrkve
✅ 50 g salátu

Mohlo by vás zajímat:

Vzorový jídelníček do krabičky 2369 kcal

Dieta nebo nabírací fáze není jen o nudném jídle bez chuti a pestrosti se meze nekladou. Inspirujte se, jak vypadá jídelníček na 2369 kilo kalorií s rozložením 122 g bílkovin, 252 g sacharidů a 97 g tuků.

Vzorový jídelníček do krabičky 1800 kcal

Jak vypadá hihg carb jídelníček, tj. stravování s větším podílem sacharidů oproti tukům? Mrkněte na ukázkový plán na jeden den. 1802 kcal, 123 g bílkovin,224 g sacharidů a 46 g tuků.

Sleduj nás i na sociálních sítích.