Zlaté Ověřeno zákazníky
Menu

Produktové kategorie

Návod na super rychlou proteinovou snídani by Slečna bezlepková

Kategorie: Fitness recepty

Zdravé a vydatné snídaně jsou základem každého dne. Ovesné kaše jsou ideální volbou, pokud potřebujete organismus trochu nakopnout a dodat mu potřebné vitaminy a vlákninu. Samozřejmě si můžete koupit už předpřipravené směsi, které stačí jednoduše zalít požadovaným množství horké vody, ale zrovna tak si můžete umíchat i vlastní směs podle vašich chutí. Já jsem použila proteinový prášek s příchutí jahody, ale zvolit můžete i jakoukoli jinou příchuť. Také jsem přidala chia semínka, která obsahují jednak vysoký podíl bílkovin a vlákniny, ale také minerálních látek jako je vápník, hořčík, mangan nebo fosfor.  

Ingredience: Na 3 porce:

Postup

  1. Všechny ingredience nasypeme do velké mísy a dobře promícháme, aby se promísily. Pak směs přesypeme do uzavíratelné, nejlépe skleněné nádoby.
  2. Na jednu porci nasypeme třetinu směsi, asi 60 gramů, do misky a zalijeme přibližně 120 ml horké vody. Dobře promícháme a necháme 10 minut stát, aby chia semínka mohla nasát vodu a vločky změkly.
  3. Kaši si můžete vylepšit ještě třeba pokrájeným čerstvým ovocem či oříšky.

Připravila: www.slecnabezlepkova.cz podívejte se i na její dáší recepty. 

 


Dotaz na prodavače

  • VIT S. dne 2. 7. 2018 v 13:23 napsal: Reagovat

    Navod obsahuje dost prinosnych prisad, jen nevim, co mezi nimi pohledava cukr?! Verim, ze jidlo by se stalo jeste mnohem lepsim prave po jeho vynechani.

  • Tomáš (fitness007) dne 4. 7. 2018 v 10:28 napsal: Reagovat

    Dobrý den, samozřejmě tam cukr dávat nemusíte (lze nahradit například dochucovacími kapkami https://www.fitness007.cz/myprotein-flavdrops-50-ml/ ) každopadně 1lžička přírodního cukru (cca 1,6g na porci) opravdu nezkazí žádnou dietu a tuplem k snídani, kdy je potřeba ten metabolismus trochu "nastartovat"

Dotaz

Recenze: *
         
image