Můj účet
Přihlášení
Menu

Ukázkový jídelníček pro ženu. Zdravý životní styl bez drastických diet.

Zdravý životní styl neznamená nejíst po 18. hodině, soukat do sebe i přes nechuť každé dvě hodiny jeden pokrm za druhým nebo vyřadit ze stravy všechny sacharidy. Dokonce ani laktozá a lepek nejsou vaším nepřítelem, pokud tedy netrpíte jejich intolerancí. 

Pokud vás téma ohledně výživy zajímá a rádi zjišťujete nové informace, máme pro vás pár videí, které jsou opravdu napěchované nejaktuálnějšími informacemi ze světa výživy. Kdo jiný by jim mohl stát v čele než uznávaný výživový poradce Petr Havlíček s Jirkou Vackem. Mrkněte na jedno z nejoblíbenějších videí na téma: Existuje ideální jídelníček a frekvence stravování. 

Pojďme se pustit do jídelníčku:

Jak zaznělo ve videu, neexistuje ideální jídelníček pro každého. Proto toto berte jako inspiraci na jídla, třeba vám bude vyhovat a třeba také ne. Toto meny je podle Terezy, která 3-4x týdně cvičí má 55 kg a jinak má spíše sedavou práci. Tereza klasicky jí 4 jídla denně a to v době cca 8:30 snídaně, 12:00 oběd, 15:00 svačina a 19:00 večeře.

Energetická hodnota: 1900 Kcal
Sacharidy: 230g
Bílkoviny: 120g
Tuky: 55g


Snídaně: 

To, že je snídaně dobrým základem dne je pravda. Měla by být bohatá na komplexní sacharidy, které dodají tělu energii a mozek se rozjede na plné obrátky. Takovou snídani v podobě ovesných vloček, mléka a ovoce máte hotovou během pár minut. 

Oběd

Pro někoho je od snídaně do oběda dlouhá doba, obzvlášť pokud snídáte brzy ráno a máte třeba i zaměstnání, kdy jste pořád na nohou. Pokud máte mezi jídly 4-5 hodin prodlevu a víte, že budete mít hlad, zkuste si s sebou zabalit kousek ovoce, zeleniny, rýžový chlebíček nebo proteinovou tyčinku. 

Svačina: 

Protein - někdo říká svačina pro líné, ale za nás je to skvělý prostředek, jak doplnit efektivně kalorie, které tělo skvěle využije, a to nejen po tréninku. Pokud nemáte čas nebo chuť dělat se zrovna se svačinou, protein je jasná volba. Zkuste nakrájet banán a dát ho zmrazit, pak jen přidáte mléko/vodu a protein a máte super osvěžující shake.

Večeře

Oblíbenou zdravou večeři je klasicky ovesná kaše, kuřecí s rýží, tvaroh, saláty. Někdo potřebuje malou večeři, někomu naopak vyhovuje se více najíst večer, protože věčer už většina z nás má na jídlo větší klid, může si ho více vychutnat. Tady pro příklad večeře od Terezy.

Mrkni i na tohle:

Jak správně a efektivně hubnout? Jak zrychlit metabolismus? Zavodnění organismu. Jak vypočítat bazální metabolismus.

Odpovídáme na důležité otázky které se týkají hubnutí. Návod jak si vypočítat bazální metabolismus a jak si udržet váhu.

Proč (ne)řešit sacharidy. Nejlepší rady na hubnutí. Sestav si jídelníček.

​Skoro žádné sacharidy v jídelníčku. Nesmím jíst po 18. hodině. Pokud chci zhubnout musím hladovět. A během den musím jíst každé dvě až tři hodiny, aby tělo furt fungovalo a nezpomalil se mi metabolismus! Pojdme si vyvrátit tyhle hloupé mýty a mrknout proč neřešit sacharidy.

Tréninkový plán na 4 dny

Máme i tréninkový split na 4 dny! V tomto článku najde odkazy na jednotlivé tréninky i videa s mnoha užitečnými radami, jak se vyvarovach chyb, aby tvůj trénink byl perfektní.

 

Sleduj nás i na sociálních sítích:

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *
         

Náš blog Radíme jak přibrat, zhubnout, mít energii nebo zdravě vařit