Můj účet
Přihlášení
Menu

Jak dělat tlaky? Technika, provedení krok po kroku. Nejčastější chyby.

Tlakové cviky jsou základem každého tréninku ramen. U tlaků se posílují primárně deltové svaly, ale zapojuje se také trojhlavý sval pažní a na stabilizaci lopatek se tady výrazně podílí i sval trapézový a sval pilovitý.

Správná technika provedení tlaků:
  1. Výchozí poloha je v na lavici, opření o opěrátko.
  2. Tělo je pevné a hrudník vypnutý.
  3. Nohy jsou pevně opřeny o zem, síla vychází už z nich.
  4. Ruce jsou natažené, ale bez proplých loktů.
  5. Nadechnete se, při spouštění máte zadržený dech.
  6. S výdechem tlačíte ruce nahoru.
  7. Lokty nepropínáte, jdou do lehkého oblouku.
Nejčastější chyby:
  • ruce nesvírají pravý úhel. Jdou moc široce nebo úzce.
  • špatné dýchaní u provedení cviku.
  • tlačení činek za sebe
  • propadání se v hrudníku

Mrkněte se na krátké instruktážní video s trenérem Jirkou Vackem a Terezou:

Mohlo by vás zajímat:

JAK DĚLAT MRTVÝ TAH? Správná technika. Super cvik na záda. Nejčastější chyby.

Děláš mrtvé tahy, ale nejsi si jistý technikou nebo máš pocit, že si strhneš záda?  Kdo jiný by ti měl techniku tohoto základního a oblíbeného cviku

Jak udělat dřep | Technika, provedení. Nejčastější chyby. Video.

Dřep je základním, silovým cvikem. Jak vypadá dřep, si dokáže představit asi každý a ať už ho budete cvičit ve fitku nebo doma, správná technika by měla být vždy na prvním místě. Mrkni se na jeho správné provedení?

Tréninkový plán na 4 dny

Máme i tréninkový split na 4 dny! V tomto článku najde odkazy na jednotlivé tréninky i videa s mnoha užitečnými radami, jak se vyvarovach chyb, aby tvůj trénink byl perfektní.

Sleduj nás i na sociálních sítích:

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *
         

Náš blog Radíme jak přibrat, zhubnout, mít energii nebo zdravě vařit