Zlaté Ověřeno zákazníky
Menu

Produktové kategorie

5 největší chyb začátečníků. Rychlé výsledky?

Kategorie: Rady, tipy, triky

Každý jednou začíná. Žádný učený z nebe nespadl, proto dnešní téma bude 5 nejčastějších chyb začátečníků. Pojďte mrknout na článek, jaké jsou největší chyby začátečníků podle trenéra Jirky Vacka.

1) RYCHLÉ VÝSLEDKY 

Snad každý začátečník by chtěl mít rychlé výsledky, krásné, pevné A vyrýsované tělo. Musíte si uvědomit, že tělu trvá několik týdnů (5-10 týdnů, každý jsme jiný) než se nervová soustava zadaptuj. V tomto období, si tělo zvyká na nový a pro něj nezvyklý režim. Jakmile tohle překonáte, máte skoro vyhráno. Soustavným tréninkem bez flákání se začne dostávat vytoužené odměny a na postavě začíná být vidět progres. Největší výsledky jsou vidět během prvního roku, pak se progres zpomaluje. Nezapomínejte, že pracujete s vlastním tělem a né se strojem. Proto zůstaňte v soustavnosti a dodržujte své tréninky

2) TĚŽKÉ VÁHY

Nesnažte se zvedat, co možná nejvíc zvládnete, nejste stroj. Vaše tělo, svaly na to nejsou zvyklé a je to spíš o zranění, které za to rozhodně nestojí. Začněte pozvolna, menší váhy a více opakování. Svaly sílí rychle na rozdíl od šlach. I kdyby to sval zvládl, šlacha třeba ne a mohlo by se stát, že si sval utrhnete. Pozor si také dejte na techniku, která je mnohem důležitější, než tahat těžké váhy. Pokud začnete zvedat něco nad vaše síly a budete šidit techniku, může se také stát, že už jí nikdy pořádně nevypilujete. Pokud není technika od samého začátku správná, těžce jí budete napravovat.

3) Špatná strava.

Člověk, který začne trénovat a myslí to vážně, by měl dbát také na vyváženou stravu. Cvičíte poctivě, vidíte progres a tak strava pokulhává. Nebude to tak fungovat věčně. Je důležité držet jídelníček a správný poměr sacharidů, bílkovin a tuků. Tomuto tématu jsme věnovali celé video.

4) Kopírování techniky.

Nikdy nekopírujte od člověka, kterého neznáte, i když to je třeba trenér. V dnešní době má každý  druhý papír na fitness trenéra, to ještě  ale neznamená, že cvičí a učí správně. Nastudujte si cviky na internetu v knihách, nebo od zkušených trenérů a nepokukujte po týpkovi, který cvičí na levičce vedle, jen protože má větší svaly. My jsme věnovali hodně času videím pro začátečníky s Jirkou Vackem, kde perfektně ukazuje techniku a cviky popisuje a vysvětluje. 

5) Budu cvičit podle Arnolda Schwarzeneggera

Další velká chyby. Tak jako kopírovat techniku někoho ve fitku, koho neznáte je stějně velká chyba asi jako když si vybere trénink někoho,kdo cvičí několik let na profesionální úrovni. To že si najdete v časopise detailně popsaný trénink profesionálního kulturisty neznamená, že je vhodný i pro vás. Tito sportovci mají velkou masu svalové hmoty, zná své tělo. Nepotřebuje budovat novou hmotu ale pracuje s tou kterou má. Vy se držte základního schématu, tréninku.

Celé video 5 nějvětších chyb začátečníků naleznete ZDE


 Mohlo by Vás zajímat:

Cítíte se unavení? Bez nálady? Lámou se Vám nehty a padají vlasy? možná za to může zinek.
Anabolizéry: Top 9 nakopávačů! Jak vybrat správnou předtréninkovku?

 



Dotaz na prodavače

  • Jaroslava Jankovičová dne 16. 2. 2019 v 19:08 napsal: Reagovat

    Dobrý den , možem užívať synefrín ked mam cukrovku a užívam enelbin a carvedilol ,Ďakujem

Dotaz

Recenze: *
         
image