Můj účet
Přihlášení
Menu

JAK DĚLAT BENCH PRESS? Technika, provedení krok po kroku. Nejčastější chyby.

Benchpress je asi nejznámější cvik a zná ho i ten, kdo nikdy necvičil. Cvik se dělá na rovné lavici (bench) a je to soupažný tlak (press) s velkou činkou. Tento posilovací cvik rozvíjí prsní svaly (hrudník) a částečně i ruce. Bench-press lze obměňovat různou šíří úchopu nebo náklonem lavice. Tím se mění zatížení jednotlivých svalových skupin.

Jak na benchpress:
  • Lehneme si na lavici
  • Úchop tak, aby lokty byly v právém úhlu, když jdete s činkou dolů
  • Než vyháknete osu, maximálně stáhněte lopatky a vypneme hrudník
  • Pevné nohy, protože síla jde i z nohou. Trochu stáhněte i hýžďové svaly.
  • Zvednete osu ze stojanu
  • Nadechnete se, jdete rukama dolů. Osu pouštíte na úroveň prsních bradavek.
  • S výdechem tlačíme osu nahoru sílou hrudníku, nepropínejte lokty
Nejčastější chyby:
  • Propnuté lokty, tím přetěžujete kloubní aparát
  • Prohýbání vzádech
  • Povolení ramen a hrudíku

Mrkněte na krátké video s Jirkou a Jakubem, kde můžete techniku pořádně okouknout a dozvědět se pár užitečných rad:

Mohlo by vás zajímat:

 

Jak udělat dřep | Technika, provedení. Nejčastější chyby. Video.

Dřep je základním, silovým cvikem. Jak vypadá dřep, si dokáže představit asi každý a ať už ho budete cvičit ve fitku nebo doma, správná technika by měla být vždy na prvním místě. Mrkni se na jeho správné provedení?

Tréninkový plán na 4 dny

Máme i tréninkový split na 4 dny! V tomto článku najde odkazy na jednotlivé tréninky i videa s mnoha užitečnými radami, jak se vyvarovach chyb, aby tvůj trénink byl perfektní.

Sleduj nás i na sociálních sítích:

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *
         

Náš blog Radíme jak přibrat, zhubnout, mít energii nebo zdravě vařit