Můj účet
Přihlášení
Menu

Nejlepší booty band na posilování zadku. Celá tréninková videa pro pevný zadek.

Posilovací odporové gumy jsou oblíbeným nástrojem při cvičení hýžďových svalů pro pěkný, pevný a kulatý zadek. 

Odporová guma neboli booty band je latexová nebo textilní guma pro posilování hýždí, stehen a celkově spodní části těla. Gumu využijete doma, v posilovně a můžete jí přibalit kamkoliv při cestování. 

Proč si pořídit booty band?

Díky odporu gumy musíte vynaložit větší sílu při posilování, lépe tak zapojíte a procítíte hýžďové svaly. Výsledek? Rychleji tak vybudujete pevnější a kulatější hýždě. 

Jak vybrat expandér?

I úplný začátečník může sáhnout po gumě s odporem 4 - 6 kg (ligh) i 5 - 8 kg (medium). Guma je pružnější,  nebude vám tolik nohy tlačit k sobě a vy se budete moci lépe soustředit na provedení cviku. Odpor musíte pod kontrolou, být schopni po celou dobu cvičení, udržet nohy správně. S odporovou gumou lze odcvičit bezpočet variací cviků, tak abyste zapojili úplně všechny části hýžďových svalů.

Látkové gumy mají trochu vyšší odpor, ale i tak se dá pořád koupit taková, která se dostatečně roztáhne a i začátečníkům dovolí cvik provádět správně. Všechny gumy si můžete pořídit samostatně nebo v setu. My doporučujeme pořídit si alespoň dva různé odpory. 

Jaké cviky cvičit s odporovou gumou? 

Všechny cviky, které jste cvičili doposud, dostanete s booty bandem na uplně jiný level. Máme pro vás několik videí, kde si podle Terezy můžete odvičit velý trénink a nebo se jen inspirovat cviky. Toto je celý 15 minutový workout, stačí popadnout booty band a pustit play. 

Další inspirace na cviky a celý trénink najdete tady:

Existují doplňky stravy, které podpoří snahu a zeefektivní progres? 

Určitě, má to svá ale. Pokud bude užívat spalovač tuků na gauči u televize, nezhubnete, a pokud budete pít proteiny a nebudete cvičit bílkoviny doplníte, ale nové svaly vám taky nenarostou. Oba produkty ale rozhodně zefekitvní vaší snahu při cestě za lepší poslatvou. 

Protein

Kvalitní protein je jednoduchý na přípravu i na trávení. Bílkoviny jsou důležité při regeneraci svalové hmoty a jsou ideálním doplňkem i do diety, protože tělo musí vynaložit více energie, aby ho zpracovalo a urží vám déle pocit sytosti. Denně by aktivní ženy měly přijímat 1,5-2g bílkovin na 1kg. Můžete ho užívat jako svačinu nebo po cvičení. 

Spalovače tuků

Spalovače tuků jsou doplňky, které smysl rozhodně mají, ALE pouze v případě, že máte vyřešený jídelníček a máte dostatek pohybu. Pokud tyto dva aspekty nejsou splněny, nikdy se vám zhubnout nepodaří. Spalovač celou práci neodvede. Musíte se sami snažit, držet výdej kalorií výš než jejich příjem a pravidelně sportovat. Když si pak před sportem vezmete jednu dávku spalovače, efekt bude rychlejší, mohou vám dodat energii, zlepšit soustředění i umožnit odjet kvalitní trénink.

Mohlo by vás zajímat:

Jak správně a efektivně hubnout? Jak zrychlit metabolismus? Zavodnění organismu. Jak vypočítat bazální metabolismus.

Odpovídáme na důležité otázky které se týkají hubnutí. Návod jak si vypočítat bazální metabolismus a jak si udržet váhu.

Proč (ne)řešit sacharidy. Nejlepší rady na hubnutí. Sestav si jídelníček.

​Skoro žádné sacharidy v jídelníčku. Nesmím jíst po 18. hodině. Pokud chci zhubnout musím hladovět. A během den musím jíst každé dvě až tři hodiny, aby tělo furt fungovalo a nezpomalil se mi metabolismus! Pojdme si vyvrátit tyhle hloupé mýty a mrknout proč neřešit sacharidy.

Sleduj nás i na sociálních sítích.Sleduj nás i na sociálních sítích.

Dotaz na prodavače

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Dotaz

Recenze: *
         

Náš blog Radíme jak přibrat, zhubnout, mít energii nebo zdravě vařit