Můj účet
Přihlášení
Menu

Vzorový jídelníček do krabičky 2549 Kcal

Fitness recepty

Jak vypadá hihg carb jídelníček, tj. stravování s větším podílem sacharidů oproti tukům? Toto celé menu na den má 2549 kcal, 146 g bílkovin, 295 g sacharidů a 89 g tuků a je rozděleno do pěti porcí. V jídelníčku najdete oblíbené letní ovoce, a to meloun a jahody. Věděli jste, že meloun má na 100 g váhy pouze 59 kcal a jahody dokonce jen 34 kcal? Je to tím, že obsahují hodně vody. Řadí se proto k nejméně kalorickému ovoci, navíc jahody jsou skvělým zdrojem vitamínu C.

Snídaně: Palačinky

V míse společně rozmixujte mouku, vajíčko, mléko a špetku soli. Opékejte na kvalitní pánvi s troškou oleje. Na talíři je pak namažte marmeládou, přidejte tvaroh a ovoce. Díky tvarohu, vás palačinky zasytí na delší dobu. 

1 porce obsahuje 518 Kcal, Sacharidy 65 g, Bílkoviny 33 g, Tuky 14 g

Ingredience:
✅ 62 g špaldové mouky
✅ 150 ml polotučné mléko
✅ 1 vajíčko
✅ špetka soli
Best Joy Cooking Spray
✅ 40 g jahodové marmelády
✅ 100 g polotučného tvarohu, jahody


Svačina - Termix s ovocem a granolou

1 porce obsahuje 475 Kcal, Sacharidy 73 g, Bílkoviny 21 g, Tuky 11 g

Kdo by nemiloval z dětství termix? S tímhle receptem si jej snadno připravíte doma a můžete si ho vzít v krabičce do práce. Z mléka a prášku uvařte puding, nechte jej vychladnout, poté ho rozmixujte s řeckým jogurtem, můžete dosladit flavdrops. Nahoru přidejte hroznové víno, které jej skvěle osladí a posypte granolou.

Ingredience:
✅ 70 g řeckého jogurtu
✅ 250 ml polotučného mléka
✅ 20 g čoko pudingu v prášku
✅ 70 g hroznového vína
✅ 50 g granoly Lifelike
flavdrops


Oběd - Kuskus s tuňákem

Chutný a výživný oběd, který připravíte během pár minut a lze jej jíst i studený. Kuskus zalijte 120 ml vařící vody a přiklopte pokličkou. Během toho, co kuskus “boptná“ (postačí 5 minut) si na pánvi na oleji orestujte zeleninu. Pak přidejte hotový kuskus, vmíchejte žervé, tuňáka a dosolte.

1 porce obsahuje 677 Kcal, Sacharidy 89 g, Bílkoviny 42 g, Tuky 17 g

Ingredience:
✅ 100 kuskus v syrovém stavu
✅ 1 PL olivového oleje
✅ 100 g mrkve, 100 g hrachu, 1 jarní cibulka
✅ 20 g žervé
✅ 80 g tuňáka ve vlastní šťávě


Odpolední svačiny - vodní meloun a proteinová tyčinka

Nic neosvěží víc než vychlazený kus melouna. Užijte si meloun během léta plnými doušky, obsahuje totiž hodně vody a minimum kalorií.

Porce obsahuje 307 Kcal, Sacharidy 37,5 g, Bílkoviny 22 g, Tuky 8,8 g    

Ingredience:
✅ 350 g vodní meloun
Barebells Karamel/kešu


Večeře - Karbanátek s bramborovou kaší

Uvařte brambory, a ještě když jsou horké, tak do nich dejte rozpustit máslo. Nakonec je vyšlehejte s horkým mlékem. Rozpalte si pánev a z masa a bylinek vytvořte dva karbanátky, které na ní pozvolna opečete.

1 porce obsahuje 578 Kcal, Sacharidy 31 g, Bílkoviny 28 g, Tuky 38 g

Ingredience:
✅ 150 g uvařených brambor
✅ 70 ml mléka
✅ 10 g másla
✅ 150 g vepřového mletého masa v syrovém stavu
✅ sůl, pepř, bylinky

Mohlo by vás zajímat:

Vzorový jídelníček do krabičky 1800 kcal

Jak vypadá hihg carb jídelníček, tj. stravování s větším podílem sacharidů oproti tukům? Mrkněte na ukázkový plán na jeden den. 1802 kcal, 123 g bílkovin,224 g sacharidů a 46 g tuků.

Proteinový white Snickers dezert

Recept do skleničky s příchutí čokolády, karamelu a oříšku si vás získá! Karamelový pohár v příchuti Snickers obsahuje hromadu bílkovin a nutričně je tak vyvážený, že se hodí i do diety. Dezert je nepečený, příprava nezabere víc jak pár minut a zvládne jej opravdu každý.

Sleduj nás i na sociálních sítích.